A weboldalunkon megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, utóbb nem lesz hozzáférhető. Az előfizetési szándék elfogadásakor tett nyilatkozatait elektronikus úton rögzítjük. Az előfizetés rögzítése során vétett adatbeviteli hibák kijavítását – ha voltak ilyenek – ügyfélszolgálatunkon keresztül bármikor kérheti.
A szerződéskötés nyelve a magyar nyelv. A szerződéskötés során a Hachette Fascicoli kiadó nem alkalmaz külön magatartási kódexet.
*Az előfizetéses értékesítés a sorozat utolsó lapszámának árus megjelenését követően még legfeljebb hat hónapig tart, a sorozat lapszámait előfizetésben e határidőig lehet megvásárolni.
Az előfizetés szabályai
A sorozat folyamatosan előfizethető: az előfizetés kezdő lapszáma az újságárus megjelenéssel párhuzamosan változik. Az előfizetésben már nem elérhető lapszámok utánrendelésben vásárolhatók meg (a rendelkezésre álló készlet erejéig).
Előfizetésben a lapszámok ára:
1. szám: 290 Ft
2. szám: 2990 Ft
3. szám: előfizetőknek ingyenes, ha előfizetésedet a 3. vagy megelőző számtól kezdted
4-9. szám: normál előfizetésben 4390 Ft, prémium előfizetésben 4390 Ft.
10. és minden további szám: normál előfizetésben 4390 Ft, prémium előfizetésben 4990 Ft.
Az előfizetői küldemények a 9. lapszámig 2-4 lapszámot tartalmaznak majd, míg a 20. lapszámtól mindig 5 számot küldünk egy előfizetői csomagban.
Emellett egyes előfizetői csomagok ajándékokat is tartalmaznak.
Normál előfizetés esetén az 5. előfizetői csomagban egy szerszámkészlet, a 7. küldeményben egy bögre, a 18. csomagban egy fémplakát, a 21.-ben pedig egy zsebóra található.
Prémium előfizetésben a normál előfizetés ajándékai mellett az utolsó küldeményben egy vitrint küldünk az összeépített modell kiállításához. A prémium előfizetést az első 10 szám valamelyikétől lehet csak megrendelni!
A küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni a csomagban található sárga csekken, bankkártyával vagy átutalással. Azok az előfizetők, akik nem kérnek sárga csekket, és a díjat átutalással vagy online kártyás fizetési felületünkön egyenlítik ki, csomagonként 100 Ft kedvezményt kapnak.
Az újabb előfizetői csomagok postázása mindaddig automatikusan, négyhetente történik, amíg a küldemények számlája időben rendezésre kerül.
A kézbesítést alapesetben a GLS futárszolgálat végzi, ha ezt választod, a házhoz szállítás ingyenes. A kiszállításról a megadott e-mail címen vagy telefonszámon küldenek értesítést. Küldeményeid kiszállításához választhatod az MPL-t is – a szállítási és kezelési díj ebben az esetben előfizetői csomagonként 1975 Ft.
Fizetési késedelem esetén e-mailen és postai levélben értesítünk a fennálló tartozásról.
A sérülten vagy hiányosan kézbesített csomagot díjmentesen cseréljük.
Az előfizetés adatai nyomon követhetők a SUMMA alkalmazásban, valamint az online ügyfélszolgálati oldalunkon az elofizetes.suvet.hu címen.
További kérdés esetén a titanic@suvet.hu e-mail címen vagy telefonon a (06)1-358-6633-as számon érhető el ügyfélszolgálatunk.